Monday, April 20, 2009

fallin.

Isnin datang balik.
Seperti hari2 biase.. hari ni sibuk sikit. Ade meeting. Abaikan.

Minggu di rumah. rutin harian. tido. lepak ngn family. bcinta+tgk bola. bcinta?

Tkejut?

Takde pe yg boleh nk terkejut. Benda ni happen secara tiba2 n tak sengaja.
Aku x minta n aku x pnah mencari. Cukup2 derita yang aku penah lalu n ianya sgt lah sucks.

Bermula dr tahun 2007. Tak sngka. Ok. Alhamdulillah. Aku dah mula jalani hidup seperti biase.

Happy sgt2. Thank God.

De sempurna di mata n hati aku. [opsss..jiwang lebih!]

aku cume ingin hidup lebih sempurna n jd straight balik. wtf??? okokok.. sila buat2 tak nampak ayat tu.

harus la tak tunjuk muka. Kasi org tertanye2. Ade yg da tau. Shut Up k. myL~

huhu...syukur sgt2..

4 comments:

  1. atty's - thanks..doakan kebahagiaan kami

    beautiful disaster - semua org berubah kan rynn???

    ReplyDelete
  2. ENSEMNYE!!!!!???

    jelesssssssssssssss

    :D

    ReplyDelete