Thursday, April 2, 2009

aku owez mcmni

baru nak upload..
hohoho~best2

lastweek punye cite..Thanks utk cream rambut n kasut2 di atas. Sponsored by .......
rahsia oh~
hahah...lepak ngn pijan [baju kuning] ma bestfren...hehehe
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Khamis..
Mulakan hari ni dgn satu perasaan yg pelik. Perasaan yg aku rase dah mati.
Begitu bodoh n teramat bodoh penah aku buat. Sanggup la biarkan sakit tu dtg membunuh..
Dalam hati..... "bunuhla aku senyap...aku tak kisah. dan aku tahu sakit ini pasti dtg balik......".
Percayalah tak akan ada kesudahan nye if aku masih biar kan hati n jiwa aku di bunuh mcmtu. Aku tau, mang tak berniat.

Tapi aku btul2 tak tahu.
Sudahlah. 1st April 2008 [si syaitan berkepala botak hitam n pendek buat babi], 1st April 2009 pon same. Tapi bukan la terjadi apa2. Cumanya fikiran aku je tah ke mane. Dah ku jangkakan, baby raff memang kena lepak kat perodua servis centre. This time aku kena tinggalkan kat Rasah. Hopefully dorg dpt tgk pe masalah keta aku. Dah banyak bengkel n perodua servis centre aku pergi. Dorg kata mang takde problem.. heiiiii...tahlaa serabut.
Kes bergaduh dgn angah. Satu lg hal, aku btul2 rase diluar kawalan...tahla.. aku dah penat. Takde niat nk bergaduh teruk mcmni. Sampai aku amik keputusan drastik..packing2 barang n blah dari rumah. Oh, memang mcm bagus! Bajet umur 24 tahun, rase sgt gila best la buat mcmtu. Sumpah! Aku tak berniat.... aku melangkah pergi..ke bus stop, laju je air mata aku mengalir. Mcm budak ppuan yg kena buang keluarga sebab da menconteng arang ke muka parents. Tibe2......."susah nye idop aku tanpe keta.." gila sadis n sedih..

Dah..dah..relaks2 jgn emo lebih. Lepastu aku da ok, cume aku ego babi kan. So, biase la..takkan nk mengalah. Angah pon da blah g Sabah pagi td. Ptg kang doa2 la keta aku siap. Leh aku balik rumah.. bersantai2..la la la la~

kadang2 aku pon tak faham pe yg aku nak snarnye. Well...ade org tgh majuk ngn aku. Yea..aku tahu silap aku tu. Sorry!
rindu gila ngn de.....tapi de slalu majuk...eby eby eby!!!

2 comments: