Wednesday, March 25, 2009

sungguh kebosanan

yeah..pay day
[bweeekk..bayar hutang segala bagai. abes dah]
tade buat ape. Melangok. Senyum depan PC. Tibe2 emo pulak. Senyum kembali. Sedih n sayu..
ahh...ape kah sepi nye hidup ini?
Neway, Takziah utk my luvly kodok [adik angkat]. Ieka...cuz telah kehilangan ayah tercinta pada 23rd March 2009. Akibat sakit jantung..serangan pertama n sebenarnye baru tahu yg arwah ade sakit jantung...[sila kepada perokok..berhentilah smoking...sygi keluarga anda n diri anda]
Semalam after work, aku rushing balik seremban tuk jenguk ieka n family. Mulanya aku kalut sbb aku btul2 tak boleh nk lalui keadaan de yg tgh sedih. Alhamdulillah, de seorang yg kuat...i know my sis very well...sian mama de..btul2 down...n saat tu aku rase mcm seolah2 aku bru kehilangan abah....sebak..tapi tuhan saje yg tahu. Aku x ingin ieka lihat air mata ni mgalir di pipi.. seboleh2nya aku nak de kuat. Dan kedatangan aku n suhaina utk bg de semangat....
satu2 nye anak perempuan tunggal antara 3 adik beradik... Tuhan tu Maha Penyayang. Aku tahu..Allah telah mengambilnya dulu sebab sygkan de...Setiap yang hidup pasti mati...bezanya kite tak tahu bila tibe giliran kita.....
hurm..ape lg aku nak bebelkan... oh tadi g blok sebelah..takde buat ape..jalan2 sebab ade jualan..then beli la kek batik. Teringin...
makan kuey teow...kenyang amat....ni plak dpt lak cupcake...hoiiih..penuh perut rasenye..senak sebu sume ade dah.
ok. hari ni malas nk upload pic. K la. aku nk keja sket...nnti2 aku update eh...
c ya :-P

No comments:

Post a Comment