Friday, March 20, 2009

sumtimes....

Cerita Semalam~
xde ape pon. kerja pon sikit2 je. Then tghri tu aku rushing balik seremban ngn c's c's kesayangan aku [tempat aku bermanja kat opis ni..mgadu saket lelah sume...]

tuan punye blog..Yg baju merah tu, one of our officer kat cini yg aku leh ngam ngn de..Cik Shahidah

misi bermula..OTW [kepada pemandu2, tolong jangan buat kerja gile mcm kami. Sambil drive. Sambil amek gambar.

Haha..candid c's hana makan..ni da kelam kabut balik opis..so, makan dlm keta laa gamaknye..


aku da kenyang makan...kak Mas tgh menghayati burger de. hehehe..


oh..perjalanan setengah jam dr seremban ke putrajaya...n kami smpai ofis lam 2.30 tgh hri. Misi nye? bialah RAHSIA.

  • salah ke kadang kala kita inginkan masa tuk bersendirian?
  • salah ke bila kita cuba mempertahankan diri dengan kata2?
  • salah ke jika kita berkawan dgn org yang kita rase selesa untuk berbual?
  • salah aku ke bila benda2 tu semua jadi punca perbalahan?
Morning semua~Friday back.
Bosan. Keja banyak.

[yeke banyak? ade aku kesah?..ade org tak stuju lah tu kan ngn ayat "keja banyak" aku tu]
mulut org, kadang2 perosak..bukan aku kata.. malique yg kata.

Kepala aku pening ni. Sgt2... issk..byk benda aku duk fikir. Td plak mmber aku bg bc blog sorg minah ni. Mak oi. serabut nye..asek cite psl brg2 yg dia beli hasil tajaan suga dad. Tolong la faham weh. Pastu duk ckp diri cantik comel cantik comel.
Hahaha...sian.

bukan la nak kata blog aku bagus ke tak. Then xde pon aku ckp aku ni bgus ke ape ke.. P takyah cite yg brg2 ko beli beriban2 tu hasil tajaan suga dad. Buta kah mata suga dad ko tu. Lau aku jd laki kaya.. haruslah aku cri aweks yg lawa n cerdik. Lau cr cam ko, kompom..malang seumur hidup. Neway aku kenal minah ni. Well, penah tjumpa. Sombong. Yelah org cantik comel. [cantik n comel kee?]
Astagfirullahalazim, termengumpat plak di hari Jumaat. Tapi siyes la...manusia. Takde yg sempurna kan?
today aku staybck.
esok ade org kawen. Bosan! Aku beria2 la igt kat Sri Menanti. Laaa..rupanye kat semban je. Yang kat Sri Menanti tu, majlis nye dah terlepas lastweek. Huwaaaaa..bru je nk bsantai2 kat tepi jeram ala2 puteri gunung ledang.. whoppsss..puteri gunung pasir aaaah~
Ape lg aku nak buat ni kan? Nobody's perfect, tp tahla..susah dah bile ade org dah tak boleh faham aku n situasi [bunkface]...
susah sgt2... its ok. Mungkin aku kne la mengalah 24/7 kan?..takpe biar saket dari saket kne tgk org moody sepanjang mase kan?
yalah yalah...kamik ngalah ya tok?
[betul ke ayat aku tu?salah ampun yer]
maafkan kamik. Kamik tau kamik salah.. Im so sorry...sorry utk sgala silap. tengking menengking.. juz need u know~ love u wif all my heart!
[jiwang tetibe...buat2 terskip k perenggan ni]
bosaaaaaan weh. tade ape nk update. Hurm..jari kaki aku yg kecik tu bengkak. Tau nape??? kuku kaki aku da terbelah dua. masalahnye, kuku tu aku nak cabut. Tapi lekat ngn daging plak.. sakit tul..
hurm..t aku cite lh lam next entry. nk buat PC

No comments:

Post a Comment