Wednesday, March 4, 2009

kejap je kan?

kejap je masa berlalu. Dah masuk bulan March. Hurm.. today genap 8 bulan aku khilangan abah.
*masih dlm proses menguatkan diri..."time is fast, time is short"

Oh ye, betul la masa berlalu dgn pntas. Tup2 da 2010..tgk2 aku da umur 45tahun [xde kejadah aku nk berblog lg kot mase tu. hehehe]

tgk sekeliling..semua berubah dah. Hehehe.. anak2 buah sume da besar2. Mean? aku da tua ohh.
Takme lg aku nk jd nenek dah ok. ank buah aku nk bersalin tgh bulan ni.

pic yg sntiasa aku bwk ke mana-mana (sorry pic ni mase hari raya, mak aku tak smpat pkai tudung. aku da sibuk2 nk amik gmbr de...)

Hiks.. hurmm semalam aku punye rambut gile serabut. last2 aku lipat2 n klip kan je. hehehe...

1st pic~yg pkai singlet "adzrin"

2nd pic~singlet putih "mira"

3rd pic~ "tira"

Ni ah anak2 buah aku..hoo da gadis2 pon memasing..neway ramai lg. p pnat la nk upload..ni aku amek yg mane sekepala..blum masuk yg hero2 nye lagi..[tua suda aku rupanye]

then mlmnye aku teringin nak makan kat satay station.. nyummy!sedap..tempat pon menarik..tapi kat cni ade 2 menu aje..mee rebus n satay!

2 comments: