Monday, March 30, 2009

great wekeend

salam.
Aku EL. Keta aku probs again..aku tak pasti ape lg kan? Humm..dugaan dugaan..
Oklah, dis week aku mang spend time btul2 ngn kwn2 aku. Mau gila crazy kan.
oh terfallin tibe2...[senyum2...best teramat sgt].
aku malas nk upload. Memandangkan aku kat umah kan...
lagi 9 hari menjelang anniversary aku. Cam tak caya je...neway aku sgt rindukan de.. lame tul x jmpe de...waaaaaah hampir gile. dahla sepanjang aku kat umah, jarang kot sms apetah lg kol..sian de smpi merajuk n gv up ngn aku. alaa..bukan ape...sje kasi rindu tu lebih sikit. ahaks..gatal!
ri tu terjumpe mmber lame.. i guess 5 tahun da tak jmpe..hot sgt..kacak nak mmpus.. so borak2 la kan...hehehe..tp mcm sesuatu jek kat citu. confused..adekah?????
ish ish...x baek buat tafsiran yg bukan2 kan..so abaikan la...
Jelaskan padaku isi hatimu
Seberapa besar kau yakin padaku
Untuk tetap bisa bertahan denganku
Menjaga cinta ini
Pertengkaran yang terjadi
Seperti semua salahku
Mengapa s’lalu aku yang mengalah
Tak pernahkah kau berpikir sedikit tentang hatiku
Mengapa ku yang harus s’lalu mengalah
Pantaskah hatiku masih bisa bersamamu
[for my EBY]
oh tibe2 aku rase nak menjerit... bodo tibe2. bodo tgk org yg bodo. So jadi bodo same2. sux siot..slut tol..
k ah, aku nk relaks sat. miss ngn acekot...tempting gler!...

2 comments:

  1. OH el ye...napa kete tu.majuk ke..

    ReplyDelete
  2. haah..tah pesal..sebulan dah mcmtu pngai nye...

    ReplyDelete