Friday, September 20, 2013

Salam Jumaat

Assalammualaikum.

Eh.eh, kejap masa berlalu. Baru aku perasan yang keterujaan nak update-blog hari tu hanya sekejapan je.
Hehe..

Lupa.

Raya pon da habis. Entry gambar raya pon tak "up" lagi. Kisah pregnancy and sepraiskan OH pon tak cite lagi. Mana satu aku nak dulu kan?

-- si anak sedang giat bersummersault didalam perut, ye. senak --

okaylah, marilah sy up sikit lah gambar masa raya.

Ma and anak bongsu & menantu lelaki bongsu
me & sister
darwisya kesayangggggan!
OH
Husband & Wife (mampuu..pakai baju nikah di pagi raya..saat perut ko da terbonjol..cish)
sesi bersalaman <3 br="">
  
 
kekanda2 ku- OH, Abg Long, niece & Abg Gabanku
Ok..maksu & niece
family kecilku <3 td="">
Ma dan cucu2nya..Oh ye, kurang 4 hero..sebab sorg lagi my sister tak sampai lagi. Hikhik..Inshaallah, nextyear tambah sorg lg. Amin.    

 So..itu sikit pic raya belah family aku. Hee.. 2nd raya, by tengahari dah bergerak pulang ke kampung OH plak..Nasib la tak jauh, around 45 min je. Lubok China--

Tu pon sampai-sampai, dorg semua terus ajak jalan raya. Since perut lapar (always)..berjalan la sampai ke petang..5 buah rumah atok2 belah OH..
Mcm biasalah, belah OH mmg ramai. Dah aunt. uncle semua sebaya abg2 n kakak2 aku..sepupu pon budak2 semuanya. Atok n nenek pon still ada..kebanyakkan sebaya mak aku..mana lah rasa tak pelik..

me n the cusie. Ni rumah Tok Ndak husband..cantik sangat rumahnya..tu yg masing2 tak melepaskan peluang nak bergambar.
me, ika (cousin), maksu, maklang & mak andak.. see? betapa muda nya auntie2 belah husband..hehehe..
last..haruslah pic kami berdua. pakai baju ni lah buat ramai yg tak tahu aku preggy..hikhik..

Ok..itu aje ye pic rayanya..raya ke3 aku pakai blouse..
paneh.. hikhik..then balik ke Putrajaya..weehoo..TIDOOO sepuas2nya..walaupun nextweek tu aku checkup.
(oh..masa tu risau berat naik..raya punya pasal..rupanya turun 2kg..HB drop.hiks)

sambung next entry kay--
bye LOVE.

2 comments:

  1. hye! sy dah emel kt awk tau check list. happy shopping :)

    ReplyDelete
  2. yay! thanks awk.
    dpt dah

    <3

    ReplyDelete