Thursday, May 17, 2012

Undangan Perkahwinan

Rabu menjelma.
Mcm biasa aku kat ofis.
Alhamdulillah aku sihat dan makin montok ala-ala tikus mondok.

So far, aku dapat another 5 ekor anak kucing. Ohmysnowy-- nape ramai sgt ko lahirkan anak?
last- 4 ekor+1 anak angkat (LOKI)
Then baru2 ni, senior mati akibat dipukul jiran.
Aku tak pasti jiran mana.

Apelah dosa senior? Dosa seekor anak kucing yang baru berusia 6 bulan.
sampai patah pinggang..
:-(

aku x tgk, mak cite. Dua minggu senior dibawah jagaan mak, mak bagi susu.
suapkan makan. De hanya mampu mengensot dan 'miau' 'miau'.
Entah...kejamnya manusia.

Lepastu senior mati..

okay. xnak cite.
sebab aku memang kaki emo bila haiwan2 jadi mangsa kekejaman manusia.
bialah buaya ke, ular ke, tikus ke..asalnya haiwan.
aku xleh tgk!
kesian.


Okay, aku agak busy uruskan segalamacam benda.
duet mengalir laju dan deras.
sobs.

Bulan Jun ni aku dapat banyak kad undangan perkahwinan.
the best part, ramai betul pilih tarikh 2 n 9 jun.

10 org okay.
termasuk the cusie.

eh sorrylah, mungkin hanya satu dua yg aku dapat hadirkan diri.
selebihnya jadual aku amatlah pack sampai 21 Jun.
dan aku akan bercuti.

kerja dan keluarga.
ewah..keluarga.

ni pon aku kat opis.
bukan nak cari extra money.
tp memangggg kena kerja.

duet tetap duet.
kerja tetap kerja.
citenya duit aku melayanggggg..

eh, bilik aku dah cat okay.
umah da fully cat.
senang, raya nanti x gelabah.
uma pon da kemas.

x sbr ye nak raya?
btw,
dalam aku duk berangan nak cari katil baru yg low budget.
sedih ok. katil aku sudah berusia 13 tahun.
budget sangatla,
duk cari..
599 w/o tilam.
serunuk.
tapi almari dua pintu sebesar almari kain masa belajar dulu.
aku kena marah ngn mak.
usha 7 kedai perabot di seremban.
harge semua 2-3k ++
pitam.
ade yg berkenanan..
dressing table cinonet sgt.
ade yg da suke.
almari plak kecik melampau.

suka
tapi harga mahal.

niat di hati nak almari 8'8 kaki.
harga..pensan.

sudahnya bila dah order yg 6'6
calculate balik.

BAIK AKU AMIK JER 8'8 tu. Besar laman..
mengenangkan umah putrajaya x sebesar umah bawah.
batalkan niat suci.

6 kaki pon 6 kaki lah..bukan aku nak tido dalam almari kan?
the best part, tak masuk TILAM.
almost harga mcmtu.
nak2 plak aku yg keja kuli bawahan ni.
haih...

pic?malas la..bukan nye prabot gah pon.
tp aku tetap cari yg hampir..
aku suka simple.


kredit pic dari blog puan rifflin. Awak..saya pinjam tau.

btw xdenya cavenzi bagai.
aku beli kedai perabot biasa.

aku nye lebih kurang atas ni juga.
:-)
harga pon lebih kurang.
tilam 11 inci..

sampai 16 Jun
besapau.
baru bayar deposit.
rm250

hohoho..gila.

duet oh duet.

No comments:

Post a Comment