Monday, May 28, 2012

aku masih yang dulu...

Salam Isnin.

Kerja dan masih bekerja sampai larut malam.
Aku nye BB dah lost setting almost 3 months.
Lepas tu, sihat. Ni problem balik.

Lantak kau lah.

Actually aku takde buat sebarang preparation kahwin.
Bg sapa yang kenal aku...dia tau lah perangai aku mcm mane.
Aku tak suka semak kepala. Rimas.

Itu la, ini la..serabut. Benda kecik pon nak besar2.
Dan paling aku perasan, aku bukan la minah yg 24hrs dengan henfon.
So fon aku memang JARANG berbunyi. Ringtone pon slow jer.
Kdg2 family aku call, aku sah x berjawab.
Isu dah..psl x jwb call.
Kdg2 bila kita busy, memang xmampu nak jwb call. Isu lagi.
Skang ni aku kena point akibat tak jawab call.

Boleh di kira lah sms aku utk sebulan.
Aku masih sihat cume aku start balik penyakit tak-boleh-tido.

Jumaat lepas patutnya nak cari tshirt. Sadly kedai de dah tutup jam 9mlm.
Aku sampai jam 9.20mlm.
Beli heels..sexy pada pandangan aku sebab..BERTUTUP dan beriben.
Tak pernah seumur hidup aku ade kasut comel2 ladies2 mcmtu. Asik wedges.
Murah dan mengikut budget aku.
Now aku x pakai wedges, pantang sebab aku tergolek. Kaki aku injured balik.dan kadang2 bila aku bersimpuh, urat2 aku terus lebam.

eh, kasar kan sbenarnya cara aku memblog?...hakikatnye aku memang kasar.
Maka aku x sentap langsung bila isu aku ditinggalkan ex akibat kasar.
aku admit, aku kasar. bercakap+berjalan.perwatakan.
hanya berselindung di sebalik baju kurung ni.

pe aku nak merepek?
nothing, just aku cume rindukan seseorang yang jauh..
berat hati nak text.
apetah lg nak call.
aku cuma mampu cakap rindu di alam maya.
sadis.

memang aku sadis..
biar ape org nak cakap...aku sadis atau gila.


serious.
babe, i rindu u.
cuma i tak tahu macam mana nak cakap.










p/s : im so sorry for everything.
sorry jiwang.
sorry gedik.
sorry aku memang tak reti...nak cakap semua-semua ni.

No comments:

Post a Comment