Friday, May 11, 2012

Muhamad Amir Naim

Mampukah? Aku dah ade 3 orang cucu.
So kali ini baby boy.

Ank sedara aku si ustaz n ustazah ni punye anak.

So, supercomel ok.
tkezot nenek melihatnya.
Nenek sgtt..

Grand Na - grandma Liana.

memandangkan nenek-atok lain suma dah kawin last 2 years ago.
tinggal aku sorg NENEK yg tak kawin2.

cousin2 aku semua dah beranak pinak.
anak maksu aku yg bongsu dah kawin.
seriously aku sorg.

tp family x pernah bising, sedara2 aku pon bukan jenis push.
memasing yg perempuan, memang umur 27-30 baru kawin.

so takde hal la.
ni takme lagi, cucu ke empat. Adik si amir plak yg bersalin.
dari dulu org duk kate aku n dia kembar.
mang seiras. cume, now aku kecik..dia besar *panggg aku lelajuuu*

tetiba update blog cite psl ni kan?
actually aku tak berapa nak happy.
mood tak bestla.

hehehe..
serious aku punye mood bsepah.
dgn kaki bengkak n now asik cramp.
terjatuh.

adui.




No comments:

Post a Comment