Saturday, March 24, 2012

working time

Salam.


always biarkan blog sunyi sepi mcmni.

nak merepek pon..mcm org gila je ckp sorg2.

hehehehe...


btw, dah dua minggu aku kerja sabtu.

Alhamdulillah, boleh la aku menopup duit tabung aku yg tinggal syiling *duet kertas da abis*


Aha, nak dijadikan cite. Aku sampai je kat meja. Aku nampak frame kayu cantik terletak....aku dah mula rasa ragu.

Tgk dalam tu, tertera IC number and sign aku...bertarikh 27 April 2006- hahahaha..motif?

hari ni 24 Mac 2012 kot. Baru dapat....kompom dorg lupa nak bg dulu.

Hahaha..surat AKU JANJI.


dulu dorg cakap dah bagi kat aku...then aku cakap takde..sampai bgaduh2..

kuikuikui..

tp takpe, aku x kisah sgt. Dah dapat ni pon, bukan leh buat ape....just sekadar hiasan atas meja..


Ni pon, punye ramai officer kem luar dtg check minit.

kelam kabut?


bukan aku punye part pon..so mane leh tolong, aku tolong. Sbb x ramai yg keja..PA pon, dua org..kerani dua org.

boss pon dua org...


oklah, aku nak breakfast..

No comments:

Post a Comment