Wednesday, March 28, 2012

outofbudget

spend 2 much tis month.
over budget.
over acting.


mind set ni kena tuka ni.
asik cakap;

"leks la...duet byk lagi"

"alaa..OT masuk every month, mau risau apa"

gila pathetic, beli mangkok pyrex 2 bijik.
beli blouse/kemeja sampai 5 lai.
beli skirt 2 lai.
beli aromatheraphy 1 box (set).
beli tudung 2 lai.
beli bear 3 ekor.


jadah.

itu pon bercita-cita nak beli kasut, beli eyeliner revlonnnnnnnn.
demmit.

even semua benda yg aku beli still murah *tutup mata*
tapi aku dah over budget!

mati.


dengan rasa sengal pilu. sms OH.


"rosz da xde duit..nanti nak duet ek? sbb terbeli mangkuk pyrex"


dup dap dup dap... takot kena marah.


"ok syg"



lega jiwa aku. tapi kan...tapi kan...aku ni nak melangkah ke alam makcik-makcik ke? nape aku sibuk2 ngn pinggan mangkok pyrex la, corelle la...fuh

duet duet..come to me-----

p/s : aku kena stayback yerr...dengan harapan OT bulan ni dapat cover banyak benda.

baiki kereta.
cat.
karpet.
...
...
...





cincai kira...memang banyak.

No comments:

Post a Comment