Friday, March 16, 2012

3 kg

Salam.



Hari Jumaat, kejap berlalu. Seminggu x update blog.

Ape lagi perkataan yg nak aku katakan lagi selain BUSY?


haha..

wehh...da naik 13% gaji, ngko x rereti lagi roses? kerja kuat la!

Ot sejam naik sampai puluh2 hengget pon, kalau kerja malas no point weh!


*xde maknanye puluh2 hengget ot akuuuuu...belas-belas jer*


Alhamdulillah,

mcm biasa, aku tak expect. Sebab aku x suka expect-

naik or tak..yg penting aku masih bekerja dan yg penting takdenya isu/istilah bodek2 naik pangkat. OPSS..


org suke aku ke x, aku kesah ape. Yg penting kerja jalan... bukan setakat kerja jalan tapi cincai..tidak..bukan aku lah tu.


Lastweek aku lepak sungai besar-sekinchan-kuala selangor. Ah, area2 situ la.

pic?


ade, nanti la update.


btw.


aku x diet..tetibe berat aku 62kg.

motiffffffffffffffffff???

2 minggu lepas 65kg.

No comments:

Post a Comment