Thursday, July 24, 2008

saya sangat TERTEKAN

entah kenape.

makin aku dewasa, makin aku TERTEKAN.


TERTEKAN or DITEKAN or TEKANAN?


cume yg tepat dgn aku skang TERTEKAN n TEKANAN. Ditekan tu takde, mungkin aku bukan sejenis LIFT BUTTON utk ditekan oleh org yang naik lift.


adakah disebabkan pemikiran aku yang masih 13 tahun?


sedih betul bila jadi camni.


Dahla bengang ngn makhluk2 yg keji. (pggil keji sbb suka sgt mgeji org lain). Nak sibuk2 hal org lain buat pa? Amik cermin besar (beli cermin yg leh tgk whole body ko kat cermin tu). Haa, tgk! tgk diri sendiri b4 keji org lain!


Ok,mungkin aku ni tak perfect mcm yg ko rasa diri ko perfect. Tp, agak2 la. Tahla, maybe sebab ade sifat n sikap 'busuk hati' kot. Tah pe benda lah yg ko dengki kan kat aku ni?


hai tah lah manusia, manusia yg busuk hati cam ko ni takleh tgk org len happy kot!


Takpe, pasni aku akan buat ko sakit hati n supaya ko bleh mgeji aku sampi ko puas hati. Ok?


aku yg sangat2 gedik lagi hipokrit! so selamat mengeji aku~



saya yg always LOST

2 comments:

  1. ko ni dah kenapa??? sapa plak yg dok mengeji ko? apa kata ko suruh angah create lagu bertajuk "kasut tumit tinggi ku di lubang hidung mu" amacam??? mesti best

    ReplyDelete
  2. :. tahlaa..bia je ar.org tu pikir de je ade mulut kot.
    yg pnting kita happY yeay!

    ReplyDelete