Friday, July 25, 2008

sad story....

Kegembiraan aku dah diragut dan bertukar menjadi tragedi
aku tak pasti sampai bile aku harus tahan. tahan. tahan.
aku dah penat kecewa, terluka n sengsara. ckup penat.
penat dah rase sedih bila kite tpksa lepaskan org yg kita syg.
kali ni, aku x pasti yg aku akan khilangan lagi sekali org yg aku syg.
aku tahu sume ni ade hikmahnya.
tapi kenape aku harus lalui sekali lagi?
dan kenape aku je yg harus rase sakit ni?
aku tak mampu nk menanggis, air mata ni da kering.
aku tak mampu menanggis lagi untuk kali ini
Ku Ingin Kamu
demi semua
yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disamping
kutanpa dirimu
ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disinimenemani…
sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa
di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkanku
ingin selalu menjagamu
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
bait2 lagu tu cukup untuk menceritakan segala2nya
aku tau, ade org akan ketawa bile bace entry aku.
jiwang.
ye jiwang.
aku tau, tapi cukuplah bagi sesiapa yg kenal aku.
mungkin akan tahu hati aku mcm mane.
wut ever happen. i still love n miss u forever.
i'll waiting 4 u here.......

2 comments:

  1. sume org penah kecewa, penat, lelah, dan mcm2 lagi kesedihan, tapi rosz u still young...anggap tu sume mainan hidup di dunia...kite pasti akan berjaya, Allah pun tak mau lihat kite derita....Insyallah...

    ReplyDelete
  2. :. ngeh2. im ok im ok. thanks sis emme.

    tu emo ar

    ReplyDelete