Tuesday, July 29, 2008

makan....

elooo n salam sume.

cam biase awl2 pagi je aku bz skit ngn pindaan minit. after lunch, aku da ok ckit...
semalam aku posa kan? erm..balik keja tu, aku da tpikir nk berbuka ape. Teringin nak makan megi goreng sedap mcm kat azhar n malchindian.. ok la, da set nk makan ape. sampai umah aku mandi2 n siap2. Aku pon p la kuar ngn isz, aku bitau de yg aku teringin nk makan megi goreng. Tp dlm2 teringin tu, nk makan cheese burger mcD gak (tamak kn?). Dah plak de konpius.. mula la de nk bengang. bab aku jnis yg tau nk buat decision. Last2 ternampak JJ Equine Park. Aku plak tibe2.......
aku : eh, sni ade sushi king x?

isz : ade je? da napenye?

aku : cam teringin nk makan sesuatu
isz : ahh. ko tu memang...

terus la kitorg p JJ. Hihihi. memandangkan da jam 7.20pm. terus aku masuk ke sushi king ngn senang hati.


ah tgk je pic ni ek....


sushi king jj equine..


aku tgh cari set fav aku. yg sebelah tu plak dah sibuk nak makan golden ball...


haa.. da jmpe! all time fav.


isz punye.... sedap kn?




food kami da sampai..


sedapnye...salmon steak!!!



tgh makan pon aku nk pose..hehe sebelah tu concerntrate thadap makanan....



da habis..alhamdulillah....


muka yg sangat2 kenyang...Thanks :)


tu la deh, dr megi btukar menjadi sushi. apa punye hati n perut.. suke x ikut mind...bak kata pepatah omputih.. "let ur mind control ur body, not ur body control ur mind. understand!!!!" hikhik.. lepas makan tu, aku p cr barang dalaman.. haaaa dapat la cari pe yg patut.. (xyah la taruk pic pe yg aku beli erk...)

senang ati bile da kenyang. hurm.. yg ex aku tu, aku da takleh buat ape. so aku biarkan je la. Ni ha asik mgadu mcm2.. takpe lah, maybe de da biase kot dr dulu mcmtu... dah takde tempat nk bmanja kot. hahahahahaahah buduh!

hari ni aku makan bekpes pon roti telur. lunch tadi aku juz beli pisang goreng yg sedap tu ngn air tin (krisantimum). kenyang plak kot. Tp mlmni aku mcm nk makan megi goreng. gurls malchindian yok!!!

k lah, aku nk kemas barang. nak balik. Mlmni nk balik umah...

No comments:

Post a Comment