Wednesday, October 15, 2014

tada!!



Sepraissss, Alhamdulillah!!
 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hahah..seprais sangat-- mau batu besar tergolek himpap kepala aku woi.
btw ni SIL yg send thru whatsapp kat OH (adik dia). Yg adik dia laju bukan main send n msg aku
"along ngandunggggg"


congrats long.
rezeki.

padahal borak masa raya haji dia cakap - along tunggu lagi 3 tahun. nanti baru preggy lagi dua org. kasi lysa besar dulu. sebab besar2 ni kan dok melasak lagi. gituuuuuuu eh. tup tup.. seminggu kemudian test positive pulak. Ikutkan dalam 5-6weeks ni.

btw, last year aku preggy dulu-- alih2 dia yg beranak dulu. Beza 5 hari, dia baby krismas 2013- NW baby newyear 2014.

kami jarak 5 hari je yg membezakan tahun.
takpelah long, dia mcm taktahu nak cakap sedih or happy..sebab unexpected. kesian anak kedua dia baru 9 bulan (saing2 NW). Rezeki, mana tahu baby yg ketiga ni boy kan? Amin.

p/s : mesti rasa lain, pregnant kali ini berjauhan dari suami. before this, pregnant duk kat arab bersalin di Malaysia.

p/s/s : laki aku mula lah-- dia lain, org ada duit banyak takpelah.. ni pon dah nak sampai takat leher dah tahu. Unless baby 2016-- Inshaallah (kononlah). Czer ni buat aku berfikir- sakit tahu, igt aku tak rasa ke contraction? aku EMLSCS kot-

2 comments: