Wednesday, November 9, 2011

Roti Canai

Assalamualaikum & Hi.



aku masih meneruskan perjuangan di pejabat.

dan,



aku terlihat akan roti canai yg aku beli dgn opismate tadi. Tak makan-makan.

dgn langkah longlai, aku menuju ke pantry dgn niat nak panaskan roti canai tersebut.



*1 minit


buka oven, lembikkkk.


tutup oven and extra 2 minit.



harum semerbak bau buat aku lagi lapar.

dgn hati yg berbunga-bunga, aku tuang kuah kari+dhal.



Kruppp krappp... fine, keras mcm maruku.

Nafsu terus terpadam.







sadis.

aku memang ade sejarah dgn microwave.

oven takpe.


mcm hari tu, try beli wafer gardenia perisa vanilla. Hati ni nak cuba panas kan.

mendengar makcik kerani bebel;


*kamu buat 2 minit*


aku yakin.

sekali bukak microwave. Berasap dan mengeluarkan bau hangit-hangit vanilla.


yes. RENTONG.

terima kasih

1 comment:

  1. ahhahhahah kesian gile kat akak..dah la kebulur...mmggggg sadisss hahha

    ReplyDelete