Tuesday, November 29, 2011

Jatuh?

Assalamualaikum.


Woah, Selasa. Bila cuti lama rasa malas bekerja. Perkara standard la. Sebab da syiokk sgt lepak melingkau mcm ula sawe.


Today kerja mcm biasa and this week aku akan free sgt2. Sebab? MJM takde-


So tgh aku menghayati mood aku yg happy tu, boss suruh aku beli makanan and hantar kat anak de.

Kat mane? lObi? mimpi la hoiii.


Da tentu kat guardhouse parking luar. Yg mengambil masa 5 minit berjalan kaki+panas.

Dah tu kau akan jumpe tangga-tangga cinta yg menjunam.


Berbekalkan heels 4 inci, aku melangkah penuh yakin. Babe- walopon mase aku study. Haram aku nak pakai heels. Tapi bila dewasa, otomatik 4 inci memang menjadi pujaan. Terus ketinggian aku 170cm.


PEMBERSIHAN SEDANG DIJALANKAN- aku nampak signboard tu and 4 org cleaner duk santai kat tangga sambil pegang getah paip. Air laju mencurah mcm air terjun bertingkat kat tangga.


Lega- aku tunggu 5 minit. Ank boss yg kacak tak kunjung tiba.



terima kasih akak - terus aku down. 6 tahun kau hadap aku, kau masih panggil aku akak?! atleast panggil la CIK LIANA ke. Aduh. Tensen aku. Sebaya dol, yg pastinya muka aku ni kan ke mcm kanak-kanak.


tak mengapa. da biasa.



aku meneruskan perjalanan, kali ini mendaki semula tangga-tangga cinta atau dikenali sebagai air terjun bertingkat2.


sambil perlahan-lahan dan tangan memegang bekberi. kaki kanan diangkat tuk memanjat tangga. SHIT-


gua jatuh baiiii. termiss one step. Tapi tangkas. So gua berlutut di tangga-bekberi selamat cantik gua buat tahan tangan gua di tangga. CALAR.

cleaner tu terkejut.


Fine. dahlah. Kaki aku sakit ni.

hari tu boss aku jatuh. Now aku plak- malang ah.


yang pastinya. Tan Sri KSN takde- makan sebulan December aku FREE except meeting under PM.

Bye



*rosz, u nak cuti? cuti la..*

2 comments:

  1. Eh, anak bos yang sudah sebaya tapi masih kena belikan makanan, apa kes daa? ;)

    ReplyDelete
  2. kes nye anak manja la..
    hehehehe

    ReplyDelete