Saturday, July 17, 2010

tuntut

Like i always do.
sabtu adalah hari bekerja utk org2 macam aku.
sapa mcm aku?
sapa bkpp?
angkat kaki?..
dah tak rasa apa. aku anggap yg aku kerja 6x seminggu. Takpe, tambah pendapatan.
i kan tade komitmen.
kononnye. haha..
seb baik my bf pon tak kesah.
btw. aku tatau aku happy atau tak. Yg pastinya my other half balik hari ni. yeayyy..cuz de ade interview lagi kat Bangsar yaaawww.
Alhamdulillah. If dapat. Mean rezeki kami bdua la hendaklah.
Bukan tak puas dgn apa yg ada. Tapi tak salah untuk mencuba meningkatkan taraf hidup serta tambah pengalaman kan?
3 minggu tak jumpa. So, banyak da movie2 kat pawagam yg aku tinggalkan. So mau tuntut ini hari n esok. Sila jgn ganggu i date ya.
eh.
over!
aku rasa aku makin banyak makan. hohoho.
camne ni?
masalah yg same sepanjang tahun. Masalah tidak dapat diet.
ok la. nak buat kerja.
nanti2 aku update lagi ea.
take care semua
(aku nye blog mang mgisahkan 98% ttg life aku kan? perasan lah aku ni...)

No comments:

Post a Comment