Wednesday, July 21, 2010

none..

tiada ape yg aku nak mengarut.

cume aku ade kat opis. Masih bekerja. Pejam celik, pejam celik..da 4 tahun 3 bulan aku kat sini.



mcm tak percaya jek.

da 25.



dan mcm tak percaya yg aku dah lame tinggalkan zaman sekolah n belajar.

oh ye.



aku rindu saat study.



dan sebenarnya aku masih berkira2 utk sambung belajar. Tp bila da bekerja, kemalasan+lembab tu tiba.



boleh ke aku sambung belajar lg?

mampukah?



atau setakat aku sambung belajar. Tp pointer cukup2 makan...ok. Series otak aku lembab gila.



aku sebenarnye da mula penat.

walaupun kerja aku ni ade kala nya buat aku penat.

sampai mlm2.



aku tak kisah. Cuma aku da penat dgn persekitaran kerja mcmni. Semuanya adalah BAHAYA.

semuanya formal. Skema.



Jujur aku cakap, lau org nampak aku kat luar tgh lepak2 ngn kwn2 aku. Mesti org tak percaya aku kat opis skema. Bukan skema sgt. Tp mcm tak amik port sgt hal persekitaran. Aku tak tau segala gosip2 yg berlaku lam opis. Hidup aku adalah depan dua PC.



haruslah aku behave kat opis kan?

kat luar, aku punye pasal lah nak buat ape kan?..hehheheh.



bosan. Sampai satu tahap, aku mcm nak mintak tukar. Kerja kat tempat baru. Tempat corok, jauh dari org. Jauh dari org gila. Ragam manusia yg pelik, jelek n hipokrit.



Well, aku pon hipokrit kat opis.

Nampak mcm baik. Hakikat?



tapi tu sal lain. Bialah org nak kata apa. But aku bukan kacau org. Cuma aku dgn life aku je. Btul?



Rasa mcm nak kerja kat Majlis Daerah Kuala Selangor duhhh! Sane mcm aman jek.

hahaha. Gila sewel plak kan?



Haih.

Berangan.



If lah bakal suami aku kerja di Johor atau Penang. Mahupun Sarawak. Aku boleh mintak tukar kan?

hahah..mcm best je keadaan tu.



Ok fullstop. Takyah nak mengelabah.

aku da takde benda nk mgarut, so terhasil lah entry tulus ikhlas ni..

No comments:

Post a Comment