Friday, September 19, 2008

kite hapdate lg!

today kita berbuka kat sushi king! neway nk makan kat kenny rogers, tp fully booked. Biaselah, awl2 da reserved. then p plak usha secret. Full! Usha manhattan, pnuh gak! sume2 penuh..last2 tnmpk sushi king. Yesh! ade seat lg. Moh kite ke sushi king..........

-->aku da tahu set ape yg aku suke...


-->akhirnye..hahaha suko den

dah makan laju2. Aku runner balik opis jap.. smpi2 aku da tlewat sesi tahlil.. dorg tgh sebuk2 nk tarawikh...abes tarawikh dorg, aku pon balik. Alhamdulillah, aku rase opis aku da buat yg sebaik mungkin majlis ni. Thanks tuk dorg atas majlis ni.. dapat aku selitkan arwah abah, uwan, atok, onyang n pakcik2 aku....

minggu ni aku balik uma mama. So, aku runner balik terus p Mal, jmpe budak2 ni sume. b4 dat amik aboy kat desa pndan dulu. Minum2 then sorg2 sampai... (bile aku tgk post aku yg kat atas sal sushi tu ngn yg bwh ni. Gila HIPOKRIT ok!..tp tu la aku kata, aku blum bersedia nk pakai tudung lg...x nak org pandai serong..Insyaallah, satu hari nanti pasti aku akan berubah juga..doa2kanlah...Amin)




da men bape frame, kitorg p plak ke jalan TAR. Usha2 kuih raya plak..aku sje la beli 3 jnis tuk sje2 rase. Pehhh..x sodap lgsg, rugi tol duit rm38. after we all pi kat kg. bru layan nasi lemak tuk sahur.. yeaaaahh..konyang alhamdulillah.. haa kat cni aku kenal dua org mmber baru.. by the way, mmber lame dorg. P malam tu aku bru je tgk muka. comel (sebab ade gigi taring n lesung pipit)..Jaja n katek :)
ape2 pon, sebelum balik. Men lagi 4-5 frame. Minum again kat st7 plak. sebelum imsak..Thanks to katek sebab blanje kami sume..masing2 rokok xnk hengat... thanks katek!

da balik sume, mandi then ZzZZ.. ZzzZ

esoknye plak (Sabtu 20/9/2008)

berbuka kat uma nenek, pegi usha nasi kerabu kat pasar malam melawati. Sedap weh...plus ngn bubur lambuk yg nenek masak wif sup ayam..gila great!.. b4 balik semban, singgah jmpe budak2 ni. Then runner balik semban. Malam tu aku tido umah abg aku kat labu. Huhuh..tah pe kena tah, aku muntah2 n sakit kepala mcm nk pecah. Biase la, lau da tangkap kat tengkuk sume bagai..tahu la ape puncanye! Nescafe n Daging! aku kena darah tinggi.. sakit dowh medula oblongata aku....lame da aku x pi check. Risau gak aku...nnati aku nk MC la, p check darah. Sian mak aku...x sggup aku nk bitau de yg aku sakit. T lg de susah hati. Dah la mak aku asik tak sihat. Kurus je...... :'(
xpelah mak, jgn risau. walau cmne pon. Adik tetap akan jge mak. Even kering nyawa adik skali pon....

No comments:

Post a Comment