Monday, September 15, 2008

hujung minggukuwh~

IKLAN : Utk alice. da aku da taruk pic baby raff aku neh..comel x?gehehehe..



hee..aku hapdate lg. Boss aku ala2 romantik matanye gitu (ngntuk sbb posa n x pat rokok). So aku pon amik kesempatan tuk smbung hapdate.
Disweek aku nye turn plak msk2 kat uma. Memandangkan ramai kat uma minggu ni. Meh ah usha pe menu kat umah aku smlm.

gulai lemak ikan tenggiri ngn belimbing


ni plak kacang buncis ngn tauhu telur masak tiram

sambal tempoyak ikan bilis


ikan kembung rebus

sayur bendi celur (teringin sgt nk makan)


da siap di masak


aku masak kuih klepong (buah melaka)

da siap *nyum2


then aku berehat sebentar sebab, jari aku melecur. paneh..hahaah..takpe, takpe....then aku pon mandi. Sebelum nk berbuka, aku da siap2 nk siapkan satu lg masakan..tp simple je.


muka aku yg da siap mandi, tggu nk bbuka n masak.... cendawan goreng tepung kentucky!

siap pon. mase aku masak tuh da azan pon... banyak aku masak cendawan ni. habis...sebabnye, makan panas2 n ranggup. Haaa..neway family aku jnis masak makanan yg simple je. Slalunye ala2 kampung. Aku yg p pasar, so aku yg decide segala menu. So ini je la... simple je...macam biase pas makan, akan adanye sesi mencuci pinggan. banyak..seb baik isz ade.. senang ati aku...

Ok, tu sal masak2 n juadah berbuka. sabtu tu plak, pas aku balik dr uma mama. Aku shot balik semban sebab nk bwk Dhen dhen (Danish) p shopping. so tgk je pic k?..

mase OTW p JJS2. tgk si dhen2 suke bile nek keta.

da smpi JJ, laa nk tido plak btuah ni.. taruk lam stroller...

yuuu..mummy bwk kamu jln2 la dhen2..xyah la tido..nk shopping (aku tgedik2 amik pic)

tu..suke ah kena dukung sentiasa....amboi amboiii..

we're happy family. ghahahaha...riang ria je kitorg walaupun letih... haa dpt la 3 pasang baju tuk si cute dhen2 ni. Sume nye di beli kat world of cartoons..harga pon ok..(lupe nk amik pic baju2 yg dibeli..next time aaaa..). Uma aku tgh bselerak lg sebab cat uma.. huhuu..

k ah.. aku nk smbung keja lek..daaaaa

1 comment: