Tuesday, November 3, 2015

Collaboration With ZALORA MALAYSIA

Hi semua,

Lama dah tak berblog-semua update dekat IG je kan?
Actually aku nak cakap thanks dekat ZALORA sebab...



yay, barang dah sampai.




Free pulak tu. Macam mana boleh free? kisah nya aku dapat komen ini:

komen dr Norain Zalora



Aku ingatkan scam ke apa kan? Hasil google-google kat blog2, baru lah tau. Tak sangka blog mcm aku ni pon di offer untuk Collaboration dengan ZALORA. Aku pon reply jelah emel Norain tu.
So kena buat tugasan iaitu SINI. Hehehe..

Dah siap tugasan, dorang bagi voucher RM100. Maka, aku pon guna voucher tu untuk beli jam. Sedang elok jam pon dah rosak. Rezeki namanya kan? Benda pula free, harus berganda suka.

Apa-apa pon thanks again ZALORA MALAYSIA for inviting me. 
Happy sangat. I Love ZALORA.



p/s : actually lama dah dapat voucher tu, lastweek baru redeem. Eh pantas okay penghantarannya.



No comments:

Post a Comment