Thursday, October 31, 2013

Perasaan

Hai,

Actually mood aku tak berapa okay, tapi dah terbiasa diajar untuk menyimpan "kemurungan" aku tu. Haha.

Berat tak berat, tapi melibatkan perasaan sendiri, terperangkap woi..aku terperangkap sendiri.
Gelak tetap gelak, happy tetap happy tapi menikam kalbu betul perasaan ni.

Tahu ape;

Bila orang lain berhutang, aku yg tak memasal kena bayar.
Oh serius sedih tau ni.
supersedih.

Duit aku, aku byr hutang org. Banyak tak banyak, boleh dapat samsung note 3 + note 8.0.
Bg org berpoket lebat, rasa macam sikit. Tp bg aku, banyak tu. Baik aku beli barang baby.

Dulu aku dah terkena, tahun 2006. Takpelah, sampai sekarang aku tanggung lg hutang tu. sampai org tu dah beranak pinak. Takpe, anggap bukan rezeki lah kan..

grrrrrr...

ok, nak layan lagu Amy Search-- motif?

p/s : barang basic baby dah beli, dalam sikit2 pon habis gak setengah gaji. dahlah gaji lambat lg. krooh krohhh.. btw, akak2 & mak aku ade belikan sikit gak. hahaha..dasar!!

No comments:

Post a Comment