Wednesday, June 27, 2012

Sakit mata

‎​​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Aku kat rumah ni, berguling akibat sakit mata. Sensitif sgt mata ni, aku tido lambat sebab xleh tido. Bangun awal sgt plak.

Walaupun x cukup tido, tp rs best sgt. Lain ek feel pakai katil baru (nak gak ckp kannnnnnn)..

Finally set bilik tido aku sampai ptg semalam. Puas hati, walaupun bilik aku kecik..berangan nak pakai set gedabak.
Aku tunggu adik beradik aku sampai..esok malam kenduri tahlil untuk arwah abah-- tu aku amik kesempatan berbaring ni. Kang dorg sampai, xde harapan.

Nak aku bagi teaser x???
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Rosz, dah cuti ek?
    sakit mato la pulok..huhuhu...
    Rosz, hope di hari bahagia kamu nnt, kamu sihat sejahtera...

    rosz, bile nikah?

    ReplyDelete
  2. brDebar2 smpai xleh nk lelap???..hehe

    xpe2...lbih kurang seari jek lg,dh ada org teman tdo kat sblah tue...

    Peace No war!

    Selamat Pengantin Baru in Advance :)

    ReplyDelete