Monday, August 15, 2011

Alhamdulillah

Punya teruja nak air nenas. Aku gigihkan diri di kala hujan-hujan renyai gi bazaar ramadhan kat precint2 tu.

1st kedai aku nampak, memang kedai jual air. Then..yes! air nenas. Betul lah...senang plak nk mencari. Masa tgh drive tu, duk fikir gak. Jumpe ke tak air nenas ni.

Murah rezeki.
Walaupon x sesedap kat Paroi *ehem*

Aku beli Murtabak. Sebab da 15 hari berpuasa kan? Bajet SAY NO 2 RICE la kunun.
Tapi kat opis, aku amik sesenduk gak. Cishh..lauk ayam+sayur kangkung+ikan kembung masak asam.

Kenyang sgt2.


*OH makan ape ea tu?*


Hari ke-16 Berpuasa, aku kena kuat sampai ke raya. No RICE please.
(kau selalu nk melantak nasi minang la, nasi beriyani la..)


Now tgh mengadap kerja. Di samping membuat entry kenyang membuak2 nih.
Hehe he he..
Eh wait, murtabak ni kan. sape nak mam. Ayoyoyo...and sandwich ciken ham too~




ni nyamuk ape ni? Aedes ke? besar plak tu..berbunyi2 bising...ngeeeenngg ngeeenggg...agak-agak gune shieldtox, mati tak?

No comments:

Post a Comment