Friday, April 1, 2011

Perihal Jumaat

Hari ni dating dgn cik puan hezrina aka mak buyung~



Port biasalah, Alamanda. Katanye Siti Nurhaliza ado..oh, well..i'm not a big fan of kak siti. Suara sedap n comel.



Makan-makan di MCD, tujuan kak siti dtg ke Alamanda tuk promosi simply siti de tu la...


*nampak de chubby lh*


cakap org chubby, aku ni???hahaha..abaikan!



maaf la, aku gune nset ajooo.


nampak mane? yg pakai selendang tu ler..selendang itam..seb cun!


Jalan-jalan kejap. Pusing2 cari barang...then balik...heheheh


*seronok jumpe mak buyung ni, almaklumla, aku kan lost. Org paling terakhir tahu cite...yeahhh..dalam perut de tu adalah baby girl..best best... fea qaseh dapat adik girl..leh men masak-masak same2*





then...balik...kuikuikui...


MOTIF utama?


takde motif. Tu pic mula2 aku masuk kerja. Ohhh...muda gitu, 21~ now? matang....MATANG ke?



*ni aku tgh staybck, cekalkan diri ni...esok kerja. Fuuuhh cemerlang... 4 minggu berturut2 gua kerja meh..tadi buat OT. Alhamdulillah~ rezeki bulan april (sambil nyanyi lagu october n april)...*



lau menten mcmni, Insyaallah....boleh den kawennnnnnn~ *tergatal kejap*

No comments:

Post a Comment