Wednesday, April 20, 2011

Dua Tahun

Well, we (aku n other half lerr..) celebrate our 2 year anniversary today. I can't quite believe it's been two years already. It seems that we've been together much longer cuz I can barely remember what it was like before we were together...





I know that it sounds cliche', but I just don't know what I would do without him. He's solid and so strong, (betul ke ayat aku) but has a heart of gold (gold???! auuwww...). He shows such compassion and he has a wonderful spirit. Yes, he's stubborn and so am I, but we've been able to compromise...It's so hard to express how much I love him, so I only hope that he knows that when I say, "I love you" that he realizes what I mean.





poyo tak? poyo tak?... bg can, bukan selalu pon.



ye..bersepah, aku tahu



alright, sambung lagi.



Selama dua tahun ni, macam-macam dah kita lalui bersama. But semua nya lancar aje. Alhamdulillah, and 1st year sebagai tunang kita celebrate same-same... (kejadah celebrate? aku stayback haaaaaa....)



hadiah?... takde pon. Wish? pon takde. Yg ade..mlm td, tgh minum. Nset memasing bunyi tepat jam 12.


de pandang aku, aku pandang de..aku tgk nset..


OH : alaa, tahu. Hari ni anniversary kita.. bape tahun dah rosz? - ek'eleh..ko tanye aku soalan plak.


aku : eleh.. 10 tahun.


OH : ape? - sambil jengil mata. *sikit2 nak marah


aku : dua tahun lah.


OH : hadiah, yang tadi tu k? - sambil ingatkan aku kes 10 minit sebelum sampai mamak.


aku : cehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! - materialistik ke aku?



ok,




walaupun kau kasar, menjengkelkan dan tak romantik. Aku tetap sayang kau. Tak bermakna, aku memekak2 hamun kau tu aku tak sayang. Tu lah sebenarnya tanda aku sayang kat kau.

Betul kan? Macam kau gak, suka-suka nak panggil aku gemok, hitam, gajah. Tapi aku tahu, kau pon sayang kat aku kan? kan? kan?...eleehhh.. sbb pernah dua bulan tak jumpa, kau demam2 teruk sebab rindu kat aku. Tapi kau malu nak bgtau.

Aku tahu aku kejam, sebab paksa kau cakap " I LOVE YOU ".. haha..walaupun mcm tak ikhlas je cakap perkataan tu depan2 aku.


Last2 kau sms je "ILYSM". Fine, sudah memadai.. aku harap, bila aku cakap LUV U tu. Kau faham maksud hati aku.


Dan memang benarlah kita same. Sebab aku dan kau, dua2 ade ego n perangai baran yg sama. Pemarah. Tapi tak pernah kita bergaduh sampai tak bercakap2 atau putus.


paling kuat, gaduh x cakap dua jam. Lepastu ok balik.



so, untuk kali ini. Aku takde benda nak bagi kau. Sebab aku sengkek, tapi ade poem yg aku search kat internet.


:-)


*nak hadiah gak? iyolah menyusul nanti la, tatau la menda pe nak bg..- sambil korek tabung*


Each Year I Fall In Love Again With You




When I first met you all those years ago,

I fell in love so fast, I knew right then,You were the one and only one for me;

I'd never have to look for love again.
Each anniversary finds us happier;


You are my light--my moon, my star, my sun.

You show me what real love is all about,

You fill my life with pleasure, joy and fun.
As time goes by, our love grows stronger still.


You're the most amazing man I ever knew.

I prize our anniversaries because, each year I fall in love again with you.




By Joanna Fuchs




ILYSYM- MWH

20409

No comments:

Post a Comment