Wednesday, January 12, 2011

sejuk

Sejuk benar plak ofis ni.
Adus, kebas2 jari aku.


Aku baru je makan mehun.
mehun kosong. KOSONG tau. Tiada sayur/telur/fishcake.

mehun+garam+kicap+cili semata2.


RM5
cekik darah nampak.


Aku rasa pelik sikit dgn org-org yang bermulut celupar ni.
Ape yg dorg rase ye lau kerja duk nak drop org. Seronok ye? Seronok plak lau org tu senyap je.



Maap lah, sejak 2011 ni. Aku tak bagi muka lagi dah. Sape yang mulut takde insuran, kerja nak cari pasal.

Aku balas tang situ gak.
Gila ke? Asek aku je nak jaga hati perasaan org.


Yg tak tahan tu, pandai drop org. Lau terkena balik tahu plak sentap. Maiciiiiiiii....sungguh.



*oh ye, boleh tak jgn nak eja-eja pelik2. Mcm YEW (ye), JEW (je), SUKEW (suka), KATNEW (katne), AQ (aku), NIEY (ni)...agak2 lah. Lau shortform ke atau buat ejaan rojak, aku ampun lagi..sakit mata lah...memang la hak memasing, tapi ni msg mcm ni. Buat aku sawan.....

No comments:

Post a Comment