Wednesday, January 5, 2011

random pic end of year 2010-hari ni

akhir-akhir sebelum cuti 24 Dec 2010

heheh..



pastu aku cuti dari 25 Dec 2010 - 3 Dec 2010.


ke-happy an terlebih. Wehh.. tudung aku hanya RM8 je tau..gahahaha.



last day bekerja pada tahun 2010. Suke an tunjuk peace...bajet remajaaaa.


cuti. Yippiey.


makan2. and dating. (ok ni pic dr nset je..encik tunang kodokut nak bg pic2 dr Kraken!)


actually banyak gile pic...asal jalan je, amik gambar...asal jalan je amik..pastu candid2 muka aku..de hengat tunang de kurus la kan?...


POYOOOO...heheh

isnin & selasa (3 Jan-4 Jan)

okay. Tudung RM8..yang kaler oren tu RM5. Inner Hitam tu plak RM8, beli kat Ayunar yg cun tu..betul2 aku tgk muka de..lahai, suwet gile kot!

Seronok je. Kalau mcmtu punye murah tudung..suka la aku..mase cuti tu, aku g jalan TAR. Cari tudung la. Haa..banyak. Aku suke tudung yg plain, tapi manik2 de mcm tudung purple yg aku pakai kat ats ni. Aku beli yg manik sebiji2, pastu manik de yg memanjang2 tu.


amik punya amik, baru aku sedar. Yang tudung aku semua kaler same. Hitam & Purple.

sampai encik tunang kate "suke hati kau la..yg penting kau puas ati x dapat beli tudung? jgn simpan plak tudung2 tu"

ok. ayat perli di situ.

semua sama. Yg bezakan, manik2 n hujung tudung tu je. Ahhhhh.. xkesah la kan?Yg penting selesa n cantik walaupun murah.

5 Jan (hari ni)

hehehe...dpt kalendar pon nak kecoh. Cantik ok! Actually, tu pon tudung RM8!

hehehe...gigih x aku upload pic2?


yg ni ade org bg planner kat aku. Tgh enak2 tido, mak aku campak kat aku. Yelah, kate cuti an. Tido lewat la sampai pagi, study novel2 lame. Bangun pon lambat sikit. Takde la tido sampai tengahari. Itu sudah lebih. Paling lewat jam 10am.

hihihi...Planner free oh..menda free sape taknak. Cantik plak tu, aku suke je. Memandangkan kerja aku pon memang menggunakan planner ni....

oh org yg bgi ni, adalah penagih STARBUCKS.

Thankssssss :-P

sekian entry random sy. Hahaha.

ok..sah2 org meluat~

*tgh tgk jam, oh ye dah 1.10am. Aku masih kat opis..kojoo wehhh $$$$*

No comments:

Post a Comment