Wednesday, August 26, 2009

mummy im scared-

bisikan kat telinga aku. buat aku sedih-sedih aje...


haih- raffz da berada dlm pangkuan aku semula. Sian de-mesti sedih tinggal ngn org2 yg x dikenali. Gile weh-punye la stiap malam aku sedih teringat de, mesti de nanges je. almaklum la budak2 lg. Manja..


semalam penat pusing satu shah alam-gila jauh! pastu ke subang plak lg.nak mampus bersapau. The boyfie gile bising..


takpe2, aku kne marah. pastu de yg pujuk balik. hahahaha- posa kan, so ngn cuaca sgt panas terik.


"pasni jgn jadi baik sgt! da myusahkan org laen sekeliling tau...tgk ni jauh nk mmpus-"


memang jauh weh, menguji kesabaran kami di bulan posa. Pastu gerak balik, lumbe2 di ELITE- sampai semban jam 6.30ptg.


Smlm berbuka luar. Oh bukan semalam je, Isnin pon same. Cumanye semalam die kena ikut tekak aku. So...


sushi king la gamaknye. naseb de tak kesah..ape2 pon de paling banyak berbakti kat aku. Aku hargai sgt pgorbanan de tu....yeaay!

raffz- kami di SK :-)

alhamdulillah...sonok bile hati da senang balik...

No comments:

Post a Comment