Thursday, October 22, 2009

cashewnuts dan seaweed

tekak yg pelik. Aku nye tekak asik nk makan seaweed n kacang gajus! seminggu aku akan makan sekerap yg mungkin.

urghhhhh!! mengada2 tol.

tuka phone baru lgi. Model hari tu adalah model laen dan bukan model yg sepatutnye.

*complicated*

bosan gile, tangan saket sampai xleh nk bergerak sgt. Tensi ngn sorg manusia ni! tah ape2, aku niat sms dgn baek. Tibe2 cr gaduh... cepat nau berubah sejak2 kenal minah tindik idung yg HOT tuh. Tak kesah lah tindik idung ke ape kan? P leh tak adab sikit, ni tak? men petik je name org len yg takde kene mngena ngn topik aku n kau. Bile aku petik name GF ko tu, marah! Boleh?

Time nk mintak tolong ngn aku, baek btul ayat ko. Len kali bile mintak tolong kat GF kesayangan pujaan hati tuh. Nape lah cari aku ni? Asal susah, cari aku! Nak topup, cari aku. P msg aku. HARAM!

aku lak baek budi n terlalu lemah...

*dah tolong, p tak pnah rase nk hargai. Manusia apakah?*

Dah, pasni. Aku xkan tertipu lagi ngn janji2 manismu (aisyah)..ape2 pon mintak kat P*p$# ko tu.Dahla name nk kat same ngn aku. Nauzubillah! Beza nye aku tak liar mcm gf de. Hikhikhik.. opsss...terkutuk lak. SORRY!

No comments:

Post a Comment